de här med rubrik är svårt ibland

vilket dag. hade svenska där jag och chamli satt där ute och snackade en massa skit. sen så gick jag en runda på stan. när är det lön?? jag vill ha pengar nu:P jag bill shoppa. men sen så blev det lite ficka och skit snack i tivoli parken med chamli, jossan, frida ocg elina:) mysigt och gött. var härligt väder vilket som gillas. hoppas på lika fint väder i morgon.

en annan rolig sak det är att mitt paket från hm har kommit. ska bara ladda baterierna till kameran sen så ska jag  fotografera det, min jeans jacka och min turkosa topp:) nä nu ska jag fotsätta att titta på tv. men jag åter kommer om en stund

måste berätta en sak till innan jag har hoppat av en totalt ointresant kurs och det leder till att jag är näst intill ledig på tisdagar har bara en lektion på 40 min. så nu jävla ska det pluggas på tisdagar när jag nästan ledig :) och är det fint väder hittar ni mej i trägården i bekini på en filt med en tidning eller en bra bok. 

 nä nu till tv åter kommer snart

puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0