6april

oj jag har igentligen så himla mycket att skriva men kommer inte på hur jag ska skriva det så att det ska låta bra.
men jag måste värkligen sluta upp med min bloggtorka.  iallafall i dag efter jag har städat så tänkte jag ta bilder på huset i osv så ni får se.

i helgen har jag jobbat hla dagarna kommit hem och vatt skit trött och i lördags åkte iv hem om till min morbror keno för att fira honom lite. men vi var där lite mer än en timme sen blev jag super trött och slocknade i sängen. vilket jag gjorde i går med. och ändån så vaknade jag typ 9 och var pigg? vem e jag? känner inte riktigt igen mej.

nä tvättmasinek e färdig nu. men jag lovar att åter komma under dagen

solen lyser i dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0