1 april

1 april va kan man säga om denna dag, jo Solen lyser och våren är här. Dagen har varit perfekt förutom att det var nationella prov i morse i svenska B.  men efter det så blev det hem till Patricia för en massa mys och även en runda på stan med Patricia, Emilia och Pernilla. Underbart att gå i stan nu när det e vår.


Vi börjar komma i ordning nu i huset. Jag ska ta bilder på det nu nästa vecka hur det ser ut. Har inte riktigt tid nu denna veckan. Veckan innan ett lov. Som vanligt har man sjukt mycket att göra då. Men det hinns med i alla fall. Och det bästa av allt är att jag ska jobba lite på mitt lov så då blir det pengar till mej den 27 april.



mina nya älsklingar fick dom av älskling.



mitt nya skärp, runt 100- lappen på lindex:)

nu ska jag gå ner och städa lite..
jag åter kommer ssenare i kväll, hoppas jag:)

puss puss


Kommentarer
Postat av: E

converse <3 jättesnygga!

2009-04-01 @ 19:17:35
URL: http://nylastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0