söndag kväll

gårdagens festande blev vi riktigt roligt. spelade poker med david,eric, älskling, maxx, emelie och emma. 
självklart blev det alkohol med i bilden. kanske rätt mycket. men i allafall. rolig hade vi.
vid 11 tiden stack vi till seltic baren i tomelilla. jävla vilket ös det var där.. och kul var det..
bä halv två gick vi tillbaka till david..  efter ett tag blev vi hungriga och hur många mat ställen i tomelilla har öppet vid tre?? jo inget. men då kom vi på att bagarna på remans har ju jobbat några timmar så vi gick dit och köpte bullar:)
några timmar senare skulle jag upp och väcka max. han skulle dela ut höst soppa:) max, om jag säger så nhär han var inte nykter när vi gick till tåget:P
annars i dag har jag bara slappat och lekt mej julia david och älskling,

nu i kväll har jag gjort ett bild spel till fotografikbild A.

längtar till fredag. julia,david, max kommer till mej och alex:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0