shopping och åter shopping

i tisdags shoppade jag en fest kläning. och en väska och lite annat. bilder kommer nog i morn
i dag har vi varit på skopunkten, rusta, jysk och duka. de blev igen bio i dag. så vi shoppade litta i stället. 
köpte lite till hemmet och bra och ha saker.

just nu sitter jag och tittar på nytt läge med älskling, katten har fått spel och springer runt som en galning i hela lägenheten, börjar bli drygt.

i morgon har man körletion 07.20 roligt. svar nä.. så jävla tråkigt, hatar de.  men men. e de sånt här jävla väder i morgon vill jag inte jag köra... vägrar. men men.. ska luta mej tillbaka i somman nu och ta de lugnt.

pussen hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0