natt

igentligen borde jag vara super trött. men e inte det. kan inte sova. har inte kunnat de på flera nätter. börjar bli ireterande, jag e konstant trött. och ändån kan jag inte somna. va e det med mej?  men men.

var och gymmade med alex i dag riktigt skönt. jag stack i från matten tidigare. fick ingét ut av lektionen. en jävla lärare som blir frustrerad när vi inte fattar och idiotförklarar en., jag pallar inte med sånna. och de värsta av allt e att han pratar med oss som om vi vore barn på 8 år. tål inte sånt. vi e från 17 och uppåt och går en repititionskurs i matte b. då ska vi förhelvete ha en lärare som kan lära ut, inte någon föredetta mattesnille från c4. nä. de fumngerar inte för mej. skolan får gärna läga ut lite mer pengar på bra lärare istället för att ta in det billigaste möjliga.
gick med malin på stan i dag... tack för i dag malin

nu ska jag lägga mej i soffan och läsa min bok " låt den rätte komma in" sov gott där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0