let it be

sitter och nunnar på den. har fått den på huvudet.  måste radera den från huvudet börjar bli trött på den.

tränade i går. kändses riktigt bra. men jag skulle inte tränat axlar. har haft on in höger axel sen i söndags. far nog vila den nästa träningspas eller kanske inte:P i övrigt har jag sköt trände bra. 3 gånger i vecka på gym e faktoiskt bra.  ska ut och gå varje dag nu oxå. måste skärpa mej. måste ner i vikt. måste måste. och jag vet att jag kan. jag har till och med minskat hela 4 cm i midjan de e inte mycke men de e en början.. 4 cm hit ich dit blir mycket i längden. så nu vet jag i allafall att det inte e omöjligt..

jag har tänkt på hir mycket jag älskar alex och hur mycket han betyder för mej. var skulle man gjort utan honom.  jag tror inget.  skulle jag förlora honom nu, skulle jag rasa i bitar. vem skulle man då mysa med. men jag kommer inte att förlora honom.  utan jag kommer att ligga brevid honom tills döden skiljer oss. så e de bara. han e min och jag e hans.  och jag älskar honom





måste säga en sak till  LOV NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!!!!
sova sova. mysa med älskling. träffa julia och jenny. och david pch max :)

ska krypa ner i sängen brevid älsklingen nu..

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0