låt den rätte komma in

de e en sjukt bra bok.  kan fan inte sluta att läsa den. ni måste läsa den.  tycker jag att en bok e bra så e den de.

inatt sov mäl hos mej.. mysigt värre. kollade på tv och snackade skit. hon sommnade tidigt men jag fyra i natt igen. palla. ska göra mitt PA men mäl och jenny:) kul kul. vad vi ska göra orkar jag inte förklara nu.

skolan i dag har varit lugn. musikhistorian var ganska ok, och kulturhistorian lika tråkig som vanligt, hatar den lektionen jag fattar inte varför, hade man haft en annan lärare som var bättre och lite roligare. hade det varit ok. men men. man kan inte få allt i livet. man ska vara glad för de man får:) kan igentlugen inte fatta att de kom från mej. jag känner mej lite granne för posetiv för att vara mej.

nu i kväll har jag myst med alex och tittat på tv. även tränat styrka hemma i vårt vardagsrum,

jag måste hoppa i sängen nu. boken kallar

ses i morgon david, max och julia

ha de bra alla där ute..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0