hmm snö??

hörde att det snöade. men här regbar det brar och e svinet kallt.

de var länge sen jga skerv nu.  har jobbar lördag söndag måndag tisdag och onsdag. ledig nu i två dagar. ska jobba på ängslyckan ihelgen
i morgon ska jag till min moster. irleskafton där med live band:) oich på lördag efer jobbet ska jag till min moster i gen. linus fyller 18, jenny 17 och roy fyller oxå år. så det blir en nykter fest. trevligt va.. 

just nu njuter jag av livet. ska gå på bio i kväll och mysa få se va det är för film spm, går. hoppas att rallybrudarna går vill se den:) alex oxå.

de e rent sjuk´t vad kalt det e, för drygt en timma sen tog jag ett bad. sjukt skönt va de.. men men.

jag indrar var jag lakt min mobil, börjar sakna den. aja. får ta och leta upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0