helgen

 Fredag
enderbar dag. träffade julia, max och david. alex var ju sjävklart med. vi hade det mysigt och tittade på idol. drack några öl:P hela kvällen var lyckad. måste träffa er snart igen:)  tack för denna kvällen och även lördag förmidag:P
 


Lördag
lördagen var mycig mamma, sanna, joel och alex kom upp fikade och snackade skit, mycket trevligt. konstigt nog så var jag på gott humör. fråga mej inte varför men jag var de...
söndag
denna dagen så tränade jag och alex.  men iövrigt var jag på svin dåligt humör. jag vet inte varför, hela världen rasade samman. men blev på mycket bättre humör på kvällen då mjag och alex såg på tillsammans.  sen så vi på en beck:P

Måndag
i dag gick jag upp med alex och hoppade in i duchen. sen såg jag på en beck film. när den var slut gjorde jag färdigt mitt bild spel. jag e inte helt nöjd med de men de får duga.  skulle cykla till skolan vid halv 10 och då messar min lärare mej att lektionen e instäld. irederrad blir man ja. men de var bara till att gå upp i lagenheten igen och sätta på en film. och även denna gången blev det beck:P  ska snart till skolan och ha fotografiskbild A. sen efter de ska jag träna.. ska bli skönt. kilona ska rasa. kroppen ska bli smal:P jag ska klara de..  fundrara på att simma i morgon bitti. eller varför inte gymma och simma. får se i kväll hur det känds. men på onsdag blir det fan ta mej spinning själv eller med någon annan. men spinna ska jga.. i hela 45 min, men jag ska klara de. så e de.
nä ska göra vid mitt hår sen ska jag dra till skolan. 

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0