hard work work

fan vad jag e duktig. fick ut all min ilska och frustration i dag på gymmet. riktigt skönt. och jag kom fram till att jag orkar att jogga 1.5 km. ska orka en mil e mitt första mål. men ta ett steg i daget. jag har en viss kändsla att jag kommer till att ha trä'ningsvärk i morgon. måste nog vara ireterrad varje gång jag ska träna, så att man tar i så här mycket. skönt var det iallafall.

visade upp mitt bildspel i dag på fotografiskbild A. fick hyfsat bra kritik av roberto (borat) en i grubben tyckte att bilderna var naturliga. vilket som va medningen. jag hade tänkt mej att allt skulle vara en naturlig glädje.. 

i morgon e det tisdag. börjar 12,25 tänkte gå in till stan. orkade inte cyklahem i dag efter träningen. så jag åkte med alex.  vilket fall som hälst. i morgon har jag en tråkiglektion och en rolig. för den tråkiga arbetsmiljö, rn totalt onödig kur enligt mej. och läraren en skum. sen rytmik med dans fortsättning:) yaeh dansa lite skumt..:)

nu ska jag gå och hjälpa till i köcket. 

julia jag saknar dej pudding:P ses på lovet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0