glögg:P

för att tröttna på julen innan den har börjat, så dricker jag päronglögg med mak av igefära och citronggräs. mycket god måste jag säga. väldig speciel smak. men mycket god.

jag har inte varit i skolan idag. hade fruktansvärt ont i magen och var sjukt trött. så jag sjukanvälde mej idag. vilket jag ångrar på sät och vis. men istället fick jag ligga och mysa med alex hela förmidagen och äta frukust i sängen. kan dan börja bättre. jag tror inte de.  sen mellan 12 och 13 reste vi oss upp och klädde på oss för att köra och handla lunch. sen körde alex till jobbet.  vet ni vad jag gjorde då. tro det eller ej. julia jag vet att du e chockad. men du får ta de. jag vände upp och ner på hela lägenheten och STORSTÄDADE,   sånna ryck som man får en gång i halvåret.  e riktigt nöjd över mej själv i dag.

i morgon fredag, ska vi vara på barbaka från 9-15, kul.. not, men men. tänkte sticka hem vid lunch, orka sitta och lysna på en massa föreläsningar som man har lysnat på i tre år i rad nu.. börjar bli trött på de. sen på kvällen ska jag och alex mysa med en massa film.. mys mys. 

lördag ska jag ner till david och spela poker och dricka lite. detta blir najs..

nu ska jag nanna kudden. sov gott alla och dröm sött

puss haj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0