total förvirring

i dag har jag känt mej totalt fövrrad. i morse såg vi lå¨t den rätte komma in på bion. ska bara beskriva den med ett ord. dålig. boken var ca 100000000000000000 gånger bättre. dom hade tagit bort allt som jag förvändade mej att de skulle vara med. men men. jag ska nog bli regisör.

glöm allt jag sa i går om att jag alltid var glad. Glöm de. den här dagen har varit skit dåligt. på arbetsliv skulle vi diskutera en massa och sdom vanligt slutar det med kaos. jag sitter och tänker för mej själv och vill inte lägga mej i. men igentligen borde jag för vissa har bara fel. men jag kan bjuda på ett citat jag sa till ermin " barn gör som don ser, inte som man säger till dom"  jag patricia och ermin kom fram till att vi ska skriva en bok om våra tankar. i namn jag tänktde de men sa aldrig de.  men de kommer nog inte till att bli av. men tanken var god.

just nu e klockan 16,35 sitter vid skolans dator och väntar på att alex ska hämta mej. har så många frågor  ch svar jag vi´ll berätta för er fast jag tar bara två

  • varför lärser vi arbetsliv?  jo för att skolan var tvungen att fylla ut vårt pogram med 50 p till.
  • varför e vissa folk så korkade? ( jag menar inga speciela) jo för att dom tror att dom e bäst. men igentligen kom dom inte på något bra svar.

just nu känds det som om att jag bara svamlar. men nu ska jag åka hem och sedan vidare till träningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0