sova, va e de???

klockan e 01,38  lördagen den 29/11, tror ni att jag kan somna. änu e sömlös natt. tankarna har tagit över mej änu en natt. varför? jag vill inget annat än att sova. men kan inte. i yvå timmar har jag legat och vridet mej i sängen utan något resultat. varför i hela helvete kan jag inte somna. jag vill sova. ska börjar att jobba klockan 07,00 de vill säga att jag måste gå upp klockan 06.15 senast. vad e de för medning att läga sej i sängen när man inte kan somna?? titta på tv kan jag inte för då väcker jag alex. vi sover ju i kivik.  just nu vill jag sova hemma.  borde kanske fixa något så att jag kan få sova på nätterna. börjar bli trött på sömnlösa nätter, börjar bli trött på att likna en tjock sombi.

att jag e så här trött hjälper inte att går ner i vikt. jag orkar inget.  jag äter skit dåligt, hoppar över måltider. vrf? jo för att jag e för trött för att äta. jag orkar inte festa för att jag e för trött.  jag orkar precis att plugga. när fan ska jag få sova en hel natt utan att vakna och bara sova hela natten. fan vad skönt de skulle få va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0