My little surde shoes - charlie parker

jag har inte skrivet ett inlägg på 12 dagar..  jag lever, har haft så sjukt mysket att göra de e pluggande långt upp över huvudet vet inte vart jag ska ta vägen . men i dag tog jag mej tiden och satte mej här vid datorn för att skriva på min blogg.
igentligen har jag super mycket att skriva om men bjag vet inte vart jag ska börja.  hmm hjälp:S
detta var svårare än vad jag trodde. jagh känner i alla fall att jag måste berätta att jag har tagit ta i allt som jag har haft bakom mej när det gäller skolan altså alla gamla arbeten. när jag väl har börjat på ett har jag inte slutat för till jag har gjort det klart..  känner mej faktiskt nöjd.

förra fredagen festade jag med älskling, sanna patricia, carolina och amanda. förfest här och biljard och hässle sen.. trevligt värre.. ska njuta av livet som ung 18 årig.:P 

 onsdagen den 19/11 var det es konsert, en konsert vi musikare fixar. eller tvåorna iallafall. vi andra e bara med. tvåorna roddoar och sånt skit. de som jag gjorde förra året.. inget roligt. så jag var med på den. spelade kongas med en helt gäng andra. africanskt som de sjöng om de:) gick super.

dagen efter var det en resa till malmö med es3a och es3b. synagogan och mosken. fast jag var bara på synagogan. jag och patricia missade bussen till mosken och fortsatte att gå på stan:)

i lördags jobbade jag hela dagen med rast mitt på dagen.. skit tråkigt. hatar de. fast de e kul att jobba.  gick bra. var klara tidigt.

i dag har jag haft körlekttion gick superbra. kan inte beskriva lektionen mer än med tre ord. JAG ÄR SUPERNÖJD!!!!!!!!!!!!!!!
efter hade jag fotografisk bild där vi gjortde fotogram. orkar inte förklara vad det e. roligt var de eller hur emelie:)

jag måste säga att jag har börjat att se saker mer posetivt än vad jag gjorde innan  fast jag sover sjukt dåligt men de får man ta.  men jag har börjat att njuta av livet mer än vad jag gjorde innan. de låter kontigt men de e sant.  tro mej om ni vill jag ser saker mer än svart och vitt. jag känner mej mycket GLADARE. jag börjar att se ett slut på allt nu.. jag börjar värkligen de. e stolt. :) de hoppas jag att de e fler som e.

nu ska jag gå och borsta tänderna och läsa lite i en bok. ska bara hitta en som jag vill läsa. finns nog någon i högen:P
ska se poå bio i morbn 09,00 med skolan " låt den rätte komma in.

just de. min rubrik kom i från en låt jag spelar på bas.. fal om någon undrar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0