glad, gladare, gladast

hej hop. var ett tags sen jag bloggade, men jag sammar fattar de så bra. sitter och övar på en av låtarna jag har i sång tills på måndag vem vet


Du är en saga för god för att vara sann
det är en saga i sig att vi funnit varann
vi kunde lika gärna
aldrig nånsin mötts
eller var vårt möte
redan bestämt långt innan vi fötts
vem vet, inte du
vem vet. inte jag
vi vet ingenting nu
vi vet inget idag
vem vet, inte du
vem vet. inte jag
vi vet ingenting nu
vi vet inget idag

fredag kväll
olssonslada. irlenskafton. blev några öl och massa prata med nära och kära.  mycket trevligt

Lördag
jobbade från 07,00 - 20,00 på ängslyckan Alex kom och fikade med oss på jobbet. sen bar det till olssonslada igen. jenny, roy och linus firades, mycket trevligt. linus blev bra på de. men jag blev bara pytte lullig. åkte hem tidigt.. skulle jobba dagen efter

Söndag
jobbade från 08,00 - 21,00. sen kom mamma och hämtade mej. måste säga att helgen har varit bra. när jag kom hem till mamma så somnade jag direkt..

Måndag
skolan som vanligt, sång och sen en håla därefter fotografisk bild A. mycket trevligt. lyckad dag faktiskt. sen åt vi på peking. var sugen på kinamat. gott. sen var det mys resten av kvällen.

Tisdag
I dag har vi vatt i lund. alla treor på c4. medningslöst men ändån inte. kunne vatt tråkigare. var på universitetet. som bar värdens störtsa, sprang nog runt som yra höns. iallafall jag:) hehe. åt världels älkligaste kebab rulle. bläääää säger jag.. svinet rälig va den

nä jag kom hem så skrev jag en lista på alla mina skolarbeten som jag har i hälarna. vissa skulle vatt inlämnade för två månadesen. men men. bättre sent än aldrig. jag e nog världens segaste människa.  eller lataste när det gäller skolan. men så kan de va.  pluggade även matte alex hjälpte mej:) han e min go bit.. och vet ni va.. JAG FATTAR:) jag ska klara provet på torsdag:) har gett mej fan på de..

i morgon e det en lång dag i skolan. har svenska, rytmik, religion, bas och jag ska träffa tore. min pa handledare. sen efter de ska jag plugga matte som fan.. ska klara de.. ska ska ska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0