hjääälp

nu e klockan 12,30. är inte i skolan har pa dagar och behöbver inte vara i skolan.. så jag sitter i kivik och väntar på alex. får visseligen sitta och vänta här i några timmar men de går.
jobbade i går. på kvällen.. gick bra. var trött när jag kom hem till kivik.. men men

sitter här och tittar på tv. mäst reklam tråkigt värre. men de går. tänkte att jag snart ska plugga matte eller göra labraporen. jag vet inte riktigt vad jag ska.. vad är viktigast? jag har  inte en aning..  kom på nu att jag ska skriva en utredande upsats och göra hemtentan i religionen.. var fan ska man börjar. det e bara till att ta något i högen.. tror i allafal att jag börjar med labraborten den e det bara en lite sak till som man ska skriva på.  få ta och börja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0