godis och loka

i går när jag väl skulle börja att plugga tror du inte dom ringer från jobbet och undrar om jag kunde jobba i gårkväll då..  skönt  var det men ändån de blev lite drygt..
just nu sitter jag i kivik och väntar på att alex ska bli klar i duchen. sen ska vi gå hem till hans mormor.

jag har kommit fram till att jag hatar julen. inte själva julen men att alla vill ha julklappar.. börjar bli tråkigt. vist det e alltd kul att ge bort något men det blir dyrt. spec när man inte har värdens bästa inkomst. borde jobba varje dag efter skolan och varjre helg men vilket liv har man då.inte mycket mer liv än vad man har nu.. borde kanske skaffa mej ett live. eller göra något av mitt liv. men de får man se sen. kanske kan bli miljonär eller nått. men sanolikheten där e inte så stor.  en av mina stora frågor just nu e vad i helvete ska man bli. pykolog eller sjuksöterska eller någor annat.  svåra beslut.

i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0