en röd kobratelefon

satt jag och kollade på nyss. försöker itta inseration till min foto utställning jag ska ha nån dag. . 

min dag har varit en salig röra. skulle stannat i sängen i morse.  hade varit mycket bättre. hatar onsdagar..  men men. eller jag hatar inte alla onsdagar men just denna.

dagen började med en kraftigf örsovning. vaknade 07,50 inte helt bra. när man börjar 08,20, och jag var ändast 5 min försenad.. inte illa va:P hann viseligen inte att göra vid mej eller äta frukust, tog bara på mej det nämsta som fans och sprang ut till cyklen och cyklade iväg i motvid och träningsvärk på köpet.. härliga morgon.. en morgon man vill glömma.
rästen av dagen gick bra,  gick lite på stan med alle och så.

i går var jag och tränade.  har sjukt mycket träningsvärk i kroppen. har inte fått de innan. nu känds det att jag tof i hårt i går. och jag gjorde min berömda wok

Antonias Wok
4 bitar lövbiff
1/5 paprika
1 stor morot
några svampar
1/5 zucchini
färk eller fryst basilika
svartpeppar
vitlökspullver
  1. skär upp köttet i strimlor
  2. skivar upp alla grönsaker.
  3. börja med att woka grönsakerna.
  4. ner med köttet. 
  5.  krydda med basilika och rästen av kryddorna



nu ska jag gå och kolla rumservis.:)
sen blir det väll att fundera på vad man ska bli




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0