Tonia e jag:)

jag känner att jag har blivet dålig att skriva på min blogg. men de få bli skärpning. eller så gott det går.
Allt e bra med mej. sitter i myskäder och pimplar vatten. ska snart gå och fixa en knäckis med skinka på. 

srev mitt förhopningsvis sista matteprov i går sen e kursen färdig:) hoppas att jag klarade de. så håll tummarna för de. jag måste ha klarat de.

detta blir inget långt inlägg e trött i vanlig ordning och ska snart nanna kudden.  det blir en tuff helg. i morgon ska vi på julbord, lördag fyller alex år och då ska han firas med en resa till köpenhamn, där efter ska vi hem till mamma och pappa och fira honom lite. på söndag ska vi äta frukust med mamma och pappa.. sen börjar skolveckan igen.

nu ska jag mysa med alex..
sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0